WAWASAN ADSS 2020-2021

Norma Baru, Pasaran Baru: Apakah seterusnya untuk ekuiti dan harga minyak?

Ketika kita menghampiri penghujung 2020, pasaran kewangan tidak kurang kehebatannya. Pada suku ketiga tahun 2020 sahaja, kita menyaksikan S&P500 mencapai tahap tertinggi walaupun kes Covid-19 global meningkat tiga kali ganda pada suku tersebut, mengalami lonjakan sebanyak 51% tahun ke tahun dalam aktiviti M&A pada bulan September. Pasaran juga menyaksikan permodalan Tesla melampaui gabungan Toyota, Audi, Honda, dan General Motors. Soalan untuk pelabur adalah apakah seterusnya untuk ekuiti? Laporan kami menyelidiki indeks dan menilai secara mendalam untuk lebih memahami landskap makro untuk suku akhir tahun ini, khususnya dengan impak tambahan iaitu pilihan raya presiden AS.

Kami juga melihat dengan lebih teliti terhadap jangkaan untuk harga minyak mentah, kerana prospek permintaan masih lemah, terutama dengan musim panas di AS berakhir pada bulan Ogos dan dengan EU mengalami kebangkitan semula kes Covid-19 dalam beberapa negara di bawahnya. Adakah peniaga minyak menjangkakan kekurangan bekalan akan menjadi lebih teruk? Atau adakah ruang untuk perdagangan oportunis dalam jangka pendek? Akhirnya, kami menganalisis forex majors dan emas dari sudut teknikal untuk perspektif mikro yang lebih baik di pasaran mata wang.

DAPATKAN LAPORAN SECARA PERCUMA SEKARANG!

SOROTAN LAPORAN

  • Pasaran bearis terpendek dalam sejarah telah berakhir, tetapi adakah saham masih mempunyai sokongan?
  • Kepresidenan Biden atau Trump dan kesannya terhadap indeks ekuiti
  • Bolehkah harga minyak terus meningkat dengan penurunan permintaan dan peningkatan penawaran?
  • Analisis teknikal mengenai FX Majors

Lengkapkan borang pendaftaran di bawah ini dan WAWASAN ADSS 2020-2021 - "Norma Baru, Pasaran Baru: Apakah seterusnya untuk ekuiti dan harga minyak?" akan dihantar ke e-mel anda.